EN  SV
0600-1-1616 Puhelinpalvelu ma–la 9–21, su 11–19 (1,78 € / min. + pvm)
Osta viralliset liput ja lahjakortit keikoille, festivaaleille, urheiluun, teatteriin, live streameihin ja muihin tapahtumiin Tiketin verkkokaupasta.
VAROITUS:
Internet Explorer 11 ja sitä vanhemmat versiot eivät ole enää tuettuja. Päivitä selaimesi uudempaa versioon tai käytä jotain toista selainta.

Palauta lippuja

Palauta lippuja 

Tällä lomakkeella voit palauttaa lippuja. Palautusoikeus koskee kaikkia peruttuja ja siirrettyjä tapahtumia sekä tapahtumia, joissa peruutus on erikseen sallittu esimerkiksi rajoitusten vuoksi.


Tarkistathan tapahtuman sivulta, voiko tapahtuman lippuja palauttaa. Peruttujen ja siirrettyjen tapahtumien lippuja voi palauttaa vasta kun tapahtuma on merkitty perutuksi tai siirretyksi tapahtumasivulle. Tapahtumasivulta näet myös palautusaikataulun.


Jos tapahtuma perutaan tai siirretään, ilmoitamme toimintaohjeet tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ohjeet päivitetään myös verkkosivuillemme kunkin perutun/siirretyn tapahtuman yhteyteen. Seuraamme tilannetta aktiivisesti ja tiedotamme asiakkaat, kun saamme lisätietoa.

Peruutetun/siirretyn tapahtuman lipun palautuksissa pidätämme lippukohtaisen käsittelymaksun.

Jos alkuperäisessä lipputilauksessa maksutapana on käytetty kortti- tai luottomaksutapoja (MobilePay, Siirto, luotto- ja pankkikortit, Op-lasku, Afterpay), palautetaan lippuraha kuluttajasuojalain mukaisesti luottosopimuksen purun kautta alkuperäiselle tilaajalle ja alkuperäiselle maksutavalle.

Onnistuneesta palautuspyynnön lähetyksestä saat kuittausviestin sähköpostiisi. Palautuspyyntösi käsitellään 30 arkipäivän kuluessa.

Saat lippupalautuksesta kuitin sähköpostiisi, kun hyvitys on tehty.



Tarvitsetko apua?

Ota yhteyttä Tiketin asiakaspalveluun 0600-1-1616 (1,78€/min + pvm), avoinna ma-la kello 9-21 ja su 11-19.