EN  SV
Seuraa:
0600-1-1616 Puhelinpalvelu ma–su 9–21 (1,78 € / min. + pvm)

OmaTiketti

Teet ostoksia nopeammin, saat tiedon itseäsi kiinnostavista keikoista ja näet tilaushistoriasi

Kirjadu tai Rekisteröidy tai Unohtuiko salasana?





VAROITUS:
Käytät ilmeisesti Safaria ja yksityistä selausta. Valitettavasti sivustomme ei toimi yksityisen selauksen kanssa. Poista yksityinen selaus käytöstä tai käytä toista selainta.

Info / Lipun ostajalle

Info

Hanki elektroniset liput 

Tiketin liput saat helposti haltuusi, joka tapauksessa.


Tapaus: Kadotan aina kaikki paperilaput enkä oikeastaan jaksaisi liikkua tästä sohvalta nyt mihinkään
Ratkaisu:
Hanki PDF-lippu


1. Tee ostos verkkokaupassa tai puhelinpalvelussa ja valitse toimitustavaksi PDF
2. Maksun jälkeen saat sähköpostiisi kaksi viestiä: kuitin ja PDF-liput
3. Avaa tiedosto puhelimesi näytölle tai tulosta mukaan keikalle ja esitä sisäänkäynnillä


Lue lisää:
Liput luetaan elektronisesti tapahtuman sisäänkäynnillä, ja uniikki viivakoodi käy tapahtumaan vain kerran.
Mikäli samassa tilauksessa on useamman tapahtuman lippuja, saapuvat eri tapahtumien liput omissa viesteissään.
PDF-tiedoston avaamiseen ja tulostamiseen on ladattavissa maksuton Adobe Reader -ohjelma. Lataa tästä.
Tapahtuman info-ikonista voit tarkistaa, onko tapahtumaan saatavilla PDF-lippuja.
Kun teet ostoksen rekisteröityneenä, liput ovat tallessa ja tulostettavissa myös OmaTiketistä.
PDF-lippuun tulostuu tilaajan nimi, mutta sen voi välittää eteenpäin kuten muutkin sähköpostit, ja lipun voi käyttää kuka tahansa.
Tapahtumiin, joihin kysytään erikseen lipunkäyttäjän nimeä, myydään liput nimettyinä, ja ne ovat henkilökohtaisia.
Verkkopankkimaksun jälkeen liput saapuvat noin tunnin sisällä. Mikäli luottokorttimaksu ei ole varmentunut, voi kulua arkipäivän verran. Laskulla maksetuissa lipuissa kuluu muutama pankkipäivä.
Jos lippu ei saavu, tarkista roskapostikansiosi, sillä joskus liitetiedostolliset viestit ohjautuvat sinne. Tarkista myös, että sähköpostissasi on tilaa viesteille.
Jos lippua ei edellä mainittujen tarkistustenkaan jälkeen löydy, ota yhteyttä Tiketin asiakaspalveluun info@tiketti.fi / 010 843 1611 (ma–pe klo 10–18) / 0600-1-1616 (1,78 € / min + pvm, avoinna: ma–su 9–21).
Mikäli tilaat lippusi elektronisesti tapahtumapäivänä Tiketin ollessa suljettu, käänny ongelmatilanteissa tapahtumapaikan puoleen.


Tapaus:
Olisi kiva, jos saisi edes joltakin tekstarin
Ratkaisu:
Hanki Mobiililippu

1. Tee ostos verkkokaupassa tai puhelinpalvelussa ja valitse toimitustavaksi Mobiililippu
2. Saat puhelimeesi tekstiviestin, joka sisältää linkin lippuusi
3. Avaa lippu puhelimeesi ja esitä tapahtuman sisäänkäynnillä


Lue lisää:
Liput luetaan elektronisesti tapahtuman sisäänkäynnillä, ja uniikki viivakoodi käy tapahtumaan vain kerran.
Mobiililipun voi vastaanottaa matkapuhelimeen, jossa on internet-yhteys.
Tapahtuman info-ikonista voit tarkistaa, onko tapahtumaan saatavilla Mobiililippuja.
Suosittelemme avaamaan lipun älypuhelimeen hyvissä ajoin ennen sisäänkäyntiä, jotta sisäänpääsy tapahtuu jouhevasti.
Tekstiviestistä löytyy lipun tarkistenumero, jolla lipun kelpoisuus voidaan tarpeen vaatiessa myös todentaa.
Mobiililipun voi välittää eteenpäin kuten muutkin tekstiviestit, ja lipun voi käyttää kuka tahansa, vaikka siihen tulostuu tilaajan nimi.
Tapahtumat, joihin kysytään erikseen lipunkäyttäjän nimeä, myydään liput nimettyinä, ja ne ovat henkilökohtaisia.
Verkkopankkimaksun jälkeen liput saapuvat noin tunnin sisällä. Mikäli luottokorttimaksu ei ole varmentunut, voi kulua arkipäivän
verran. Laskulla maksetuissa lipuissa kuluu muutama pankkipäivä.
Mikäli matkapuhelimesi internet-yhteys toimii, mutta linkki ei lataudu, ota yhteyttä Tiketin asiakaspalveluun info@tiketti.fi / 010 843 1611 (ma–pe klo 10–18).
Mikäli tilaat lippusi elektronisesti tapahtumapäivänä Tiketin ollessa suljettu, käänny ongelmatilanteissa tapahtumapaikan puoleen.