VAROITUS:
Internet Explorer 11 ja sitä vanhemmat versiot eivät ole enää tuettuja. Päivitä selaimesi uudempaa versioon tai käytä jotain toista selainta.
0600-1-1616 Puhelinpalvelu ma–la 9–21, su 11-19 (1,99 € / min. + pvm)
Tiketin liput saat helposti haltuusi, joka tapauksessa.
Tapaus: Haluan ilmaisen toimitustavan, joka on samalla ympäristöystävällinen
Ratkaisu: Hanki Kivra-lippu
1. Tee ostos verkkokaupassa ja valitse toimitustavaksi Kivra.
2. Jos sinulla on Kivra-tili jo olemassa, syötä ostoskorin sähköpostikenttään Kivrassa käyttämäsi sähköpostiosoite ja valitse lippujen toimitustavaksi Kivra. Saat lippusi Kivra-tilillesi PDF:nä reaaliaikaisesti.
3. Jos sinulla ei ole Kivra-tiliä vielä, voit rekisteröityä täällä ennakkoon: https://auth.kivra.fi/signup
4. Jos sinulla ei ole Kivra-tiliä ja valitset toisen toimitustavan, mutta rekisteröidyt Kivraan myöhemmin tilauksessa käyttämälläsi sähköpostiosoitteella, saat tässä tapauksessa automaattisesti lippusi tuleviin tapahtumiin omalle Kivra-tilillesi 24 tunnin sisällä.
3.Tapahtuman ovella avaa lippu applikaatiosta ja esitä tapahtuman sisäänkäynnillä.
Lue lisää:
• Liput luetaan elektronisesti tapahtuman sisäänkäynnillä, ja uniikki viivakoodi käy tapahtumaan vain kerran.
• Tapahtuman info-ikonista voit tarkistaa, onko tapahtumaan saatavilla Kivra toimitustapaa.
• Kivra toimitustavan valittuasi, saat tilausvahvistuksen ja kuitin sähköpostiisi.
• Lipun voi välittää eteenpäin Kivra tililtäsi.
• Verkkopankkimaksun jälkeen liput saapuvat noin tunnin sisällä. Mikäli luottokorttimaksu ei ole varmentunut, voi kulua arkipäivän verran. Laskulla maksetuissa lipuissa kuluu muutama pankkipäivä.
• Jos rekisteröidyt Kivraan jo liput tilattuasi jollain toisella toimitustavalla, toimitetaan nämä liput myös Kivraan 24 tunnin sisällä.
• Mikäli sinulla on mitä tahansa kysyttävää lipuista, otathan yhteyttä Tiketin asiakaspalveluun.
• Mikäli sinulla on kysyttävää Kivrasta tai ongelmia omalle tilille kirjautumisessa, otathan yhteyttä Kivraan.
Tapaus:
Kadotan aina kaikki paperilaput enkä oikeastaan jaksaisi liikkua tästä sohvalta nyt mihinkään
Ratkaisu:
Hanki PDF-lippu
1. Tee ostos verkkokaupassa tai puhelinpalvelussa ja valitse toimitustavaksi PDF
2. Maksun jälkeen saat sähköpostiisi kaksi viestiä: kuitin ja PDF-liput
3. Avaa tiedosto puhelimesi näytölle tai tulosta mukaan keikalle ja esitä sisäänkäynnillä
Lue lisää:
•
Liput luetaan elektronisesti tapahtuman sisäänkäynnillä, ja uniikki viivakoodi käy tapahtumaan vain kerran.
•
Mikäli samassa tilauksessa on useamman tapahtuman lippuja, saapuvat eri tapahtumien liput omissa viesteissään.
•
PDF-tiedoston avaamiseen ja tulostamiseen on ladattavissa maksuton Adobe Reader -ohjelma. Lataa tästä.
•
Tapahtuman info-ikonista voit tarkistaa, onko tapahtumaan saatavilla PDF-lippuja.
•
Kun teet ostoksen rekisteröityneenä, liput ovat tallessa ja tulostettavissa myös OmaTiketistä.
•
PDF-lippuun tulostuu tilaajan nimi, mutta sen voi välittää eteenpäin kuten muutkin sähköpostit, ja lipun voi käyttää kuka tahansa.
•
Tapahtumiin, joihin kysytään erikseen lipunkäyttäjän nimeä, myydään liput nimettyinä, ja ne ovat henkilökohtaisia.
•
Verkkopankkimaksun jälkeen liput saapuvat noin tunnin sisällä. Mikäli luottokorttimaksu ei ole varmentunut, voi kulua arkipäivän verran. Laskulla maksetuissa lipuissa kuluu muutama pankkipäivä.
•
Jos lippu ei saavu, tarkista roskapostikansiosi, sillä joskus liitetiedostolliset viestit ohjautuvat sinne. Tarkista myös, että sähköpostissasi on tilaa viesteille.
•
Jos lippua ei edellä mainittujen tarkistustenkaan jälkeen löydy, ota yhteyttä Tiketin asiakaspalveluun.
•
Mikäli tilaat lippusi elektronisesti tapahtumapäivänä Tiketin ollessa suljettu, käänny ongelmatilanteissa tapahtumapaikan puoleen.
Tapaus:
Olisi kiva, jos saisi edes joltakin tekstarin
Ratkaisu:
Hanki Mobiililippu
1. Tee ostos verkkokaupassa tai puhelinpalvelussa ja valitse toimitustavaksi Mobiililippu
2. Saat puhelimeesi tekstiviestin, joka sisältää linkin lippuusi
3. Avaa lippu puhelimeesi ja esitä tapahtuman sisäänkäynnillä
Lue lisää:
•
Liput luetaan elektronisesti tapahtuman sisäänkäynnillä, ja uniikki viivakoodi käy tapahtumaan vain kerran.
•
Mobiililipun voi vastaanottaa matkapuhelimeen, jossa on internet-yhteys. Huomioi myös, että Mobiililippu on mahdollista lähettää vain suomalaisiin liittymiin. Muissa tapauksissa suosittelemme PDF-lippua.
•
Tapahtuman info-ikonista voit tarkistaa, onko tapahtumaan saatavilla Mobiililippuja.
•
Suosittelemme avaamaan lipun älypuhelimeen hyvissä ajoin ennen sisäänkäyntiä, jotta sisäänpääsy tapahtuu jouhevasti.
•
Tekstiviestistä löytyy lipun tarkistenumero, jolla lipun kelpoisuus voidaan tarpeen vaatiessa myös todentaa.
•
Mobiililipun voi välittää eteenpäin kuten muutkin tekstiviestit, ja lipun voi käyttää kuka tahansa, vaikka siihen tulostuu tilaajan nimi.
•
Tapahtumat, joihin kysytään erikseen lipunkäyttäjän nimeä, myydään liput nimettyinä, ja ne ovat henkilökohtaisia.
•
Verkkopankkimaksun jälkeen liput saapuvat noin tunnin sisällä. Mikäli luottokorttimaksu ei ole varmentunut, voi kulua arkipäivän
verran. Laskulla maksetuissa lipuissa kuluu muutama pankkipäivä.
•
Mikäli matkapuhelimesi internet-yhteys toimii, mutta linkki ei lataudu, ota yhteyttä Tiketin asiakaspalveluun.
•
Mikäli tilaat lippusi elektronisesti tapahtumapäivänä Tiketin ollessa suljettu, käänny ongelmatilanteissa tapahtumapaikan puoleen.