Tiketin liput saat helposti haltuusi, joka tapauksessa.
Tapaus:
Kadotan aina kaikki paperilaput enkä oikeastaan jaksaisi liikkua tästä sohvalta nyt mihinkään
Ratkaisu:
Hanki PDF-lippu
1. Tee ostos verkkokaupassa tai puhelinpalvelussa ja valitse toimitustavaksi PDF
2. Maksun jälkeen saat sähköpostiisi kaksi viestiä: kuitin ja PDF-liput
3. Avaa tiedosto puhelimesi näytölle tai tulosta mukaan keikalle ja esitä sisäänkäynnillä
Lue lisää:
•
Liput luetaan elektronisesti tapahtuman sisäänkäynnillä, ja uniikki viivakoodi käy tapahtumaan vain kerran.
•
Mikäli samassa tilauksessa on useamman tapahtuman lippuja, saapuvat eri tapahtumien liput omissa viesteissään.
•
PDF-tiedoston avaamiseen ja tulostamiseen on ladattavissa maksuton Adobe Reader -ohjelma. Lataa tästä.
•
Tapahtuman info-ikonista voit tarkistaa, onko tapahtumaan saatavilla PDF-lippuja.
•
Kun teet ostoksen rekisteröityneenä, liput ovat tallessa ja tulostettavissa myös OmaTiketistä.
•
PDF-lippuun tulostuu tilaajan nimi, mutta sen voi välittää eteenpäin kuten muutkin sähköpostit, ja lipun voi käyttää kuka tahansa.
•
Tapahtumiin, joihin kysytään erikseen lipunkäyttäjän nimeä, myydään liput nimettyinä, ja ne ovat henkilökohtaisia.
•
Verkkopankkimaksun jälkeen liput saapuvat noin tunnin sisällä. Mikäli luottokorttimaksu ei ole varmentunut, voi kulua arkipäivän verran. Laskulla maksetuissa lipuissa kuluu muutama pankkipäivä.
•
Jos lippu ei saavu, tarkista roskapostikansiosi, sillä joskus liitetiedostolliset viestit ohjautuvat sinne. Tarkista myös, että sähköpostissasi on tilaa viesteille.
•
Jos lippua ei edellä mainittujen tarkistustenkaan jälkeen löydy, ota yhteyttä Tiketin asiakaspalveluun hei@tiketti.fi / 0600-1-1616
(1,78 € / min + pvm, avoinna: ma–pe 9–16
).
•
Mikäli tilaat lippusi elektronisesti tapahtumapäivänä Tiketin ollessa suljettu, käänny ongelmatilanteissa tapahtumapaikan puoleen.
Tapaus:
Olisi kiva, jos saisi edes joltakin tekstarin
Ratkaisu:
Hanki Mobiililippu
1. Tee ostos verkkokaupassa tai puhelinpalvelussa ja valitse toimitustavaksi Mobiililippu
2. Saat puhelimeesi tekstiviestin, joka sisältää linkin lippuusi
3. Avaa lippu puhelimeesi ja esitä tapahtuman sisäänkäynnillä
Lue lisää:
•
Liput luetaan elektronisesti tapahtuman sisäänkäynnillä, ja uniikki viivakoodi käy tapahtumaan vain kerran.
•
Mobiililipun voi vastaanottaa matkapuhelimeen, jossa on internet-yhteys. Huomioi myös, että Mobiililippu on mahdollista lähettää vain suomalaisiin liittymiin. Muissa tapauksissa suosittelemme PDF-lippua.
•
Tapahtuman info-ikonista voit tarkistaa, onko tapahtumaan saatavilla Mobiililippuja.
•
Suosittelemme avaamaan lipun älypuhelimeen hyvissä ajoin ennen sisäänkäyntiä, jotta sisäänpääsy tapahtuu jouhevasti.
•
Tekstiviestistä löytyy lipun tarkistenumero, jolla lipun kelpoisuus voidaan tarpeen vaatiessa myös todentaa.
•
Mobiililipun voi välittää eteenpäin kuten muutkin tekstiviestit, ja lipun voi käyttää kuka tahansa, vaikka siihen tulostuu tilaajan nimi.
•
Tapahtumat, joihin kysytään erikseen lipunkäyttäjän nimeä, myydään liput nimettyinä, ja ne ovat henkilökohtaisia.
•
Verkkopankkimaksun jälkeen liput saapuvat noin tunnin sisällä. Mikäli luottokorttimaksu ei ole varmentunut, voi kulua arkipäivän
verran. Laskulla maksetuissa lipuissa kuluu muutama pankkipäivä.
•
Mikäli matkapuhelimesi internet-yhteys toimii, mutta linkki ei lataudu, ota yhteyttä Tiketin asiakaspalveluun hei@tiketti.fi / 010 843 1611 (ma–pe klo 10–15).
•
Mikäli tilaat lippusi elektronisesti tapahtumapäivänä Tiketin ollessa suljettu, käänny ongelmatilanteissa tapahtumapaikan puoleen.