VAROITUS:
Internet Explorer 11 ja sitä vanhemmat versiot eivät ole enää tuettuja. Päivitä selaimesi uudempaa versioon tai käytä jotain toista selainta.
0600-1-1616 Puhelinpalvelu ma–ke 9–19, to-la 9-21, su 11-18 (1,99 € / min. + pvm)
Yhdenvertaisuus kuuluu Tiketin arvoihin. Siksi kannustammekin tapahtumanjärjestäjiä jatkuvasti yhdenvertaisuuden edistämiseen sekä saavutettavuuden ylläpitoon.
Asiakaspalvelijamme vastaavat kysymyksiinne niiden tietojen pohjalta, jotka tapahtumanjärjestäjät ovat meille antaneet. Ilmoitamme kaikki järjestäjältä saamamme tiedot tapahtumien lisäinfoissa niin verkkokaupassamme kuin myyntipisteiden työntekijöidenkin avuksi myyntitilanteisiin. Jos jostain asiasta kuitenkin jää vielä kysyttävää, teemme kaikkemme selvittääksemme vastauksen kysymykseesi.
Ota yhteyttä
Tiketin
ammattitaitoinen asiakaspalvelu palvelee yhdenvertaisuuteen ja
saavutettavuuteen liittyvissä asioissa paikallisverkkomaksun hinnalla
asiakasneuvontanumerossamme 010 843 1611 (aukioloajat) sekä sähköpostin välityksellä [email protected].
Pyörätuolipaikat
Pyörätuolipaikkojen myynnissä kannustamme aina tapahtumanjärjestäjiä tekemään ostamisesta helppoa niin, että pyörätuoliliput ovat normaalisti muiden lippujen kanssa myynnissä verkossa. Mikäli tässä kuitenkin on tapahtumakohtaisia poikkeuksia, ilmoitamme niistä tapahtumainfossa.
Tarvitseeko avustajani lippua?
Avustaja pääsee valtaosaan tapahtumista maksutta asiakkaan mukaan. Tämä ei koske vain liikuntarajoitteisia asiakkaita, vaan kaikkia avustajan tarpeessa olevia asiakkaitamme.
Tässä selosteessa kerromme, miltä osin ja missä määrin verkkopalvelumme täyttää saavutettavuuden (WCAG) kriteerit sekä millaisia puutteita saavutettavuudessa mahdollisesti ilmenee ja millaisella aikataululla puutteet korjataan.
Seloste on päivitetty 30.3.2021.
Verkkopalvelun saavutettavuus on arvioitu Tiketissä saavutettavuuden tarkistamiseen tarkoitettuja verkkotyökaluja käyttäen. Tiketissä on saavutettavuuden ja käytettävyyden havainnointiin ja kehittämiseen koulutettua henkilökuntaa.
Tiketti.fi-verkkopalvelun sisällöt täyttävät suurimmaksi osaksi saavutettavuusvaatimukset (WCAG 2.1. tasot A ja AA).
Jos et pysty asioimaan verkkopalvelussa tai kaipaat apua, voit joko soittaa asiakasneuvontaamme numeroon 010 843 1611 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Kaikissa kuvissa ja painikkeissa ei ole määriteltynä vaihtoehtoista tekstiä. (WCAG 1.1.1)
Ruudunlukijat eivät lue katsomokarttaa, eikä kartan käyttäminen ole mahdollista näppäimistöllä. (Kartat eivät kuulu digipalvelulain piiriin.)
Automaattinen parhaan paikan valinta tukee ruudunlukuohjelmia ja näppäimistön käyttöä. (WCAG 2.1.1)
Kaikkia palvelun otsikoita ei ole merkitty html-elementein, jotta ruudunlukijat tunnistaisivat ne selkeästi muusta sisällöstä. (WCAG 1.3.1)
Kaikilla ei sivuilla ei ole sisältöä kuvaavaa otsikkoa. (WCAG 2.4.2)
Kaikkia valikoita, lomakkeita ja painikkeita ei voi käyttää näppäimistöllä. (WCAG 2.1.1)
Kaikissa painikkeissa ei ole kuvaavaa vaihtoehtoista tekstiä. (WCAG 1.1.1)
Ruudun lukijat eivät tunnista automaattisesti kaikkia virheilmoituksia, vaan ilmoitukset tulee valita, jotta ne luetaan. (WCAG 3.3.1)
Ruudunlukijat eivät tunnista kaikkia tilapäivityksiä sivuilla. (WCAG 4.1.3)
Kuulemme mielellämme palautteesi, kokemuksesi ja kehitysehdotuksesi.
Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Palautteet vastaanottaa asiakaspalvelutiimimme, joka välittää palautteet kehitystiimille ja yhdenvertaisuustiimillemme.
Vastaamme palautteisiin kahden viikon kuluessa.
Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai emme vastaa ollenkaan, voit olla yhteydessä valvovaan viranomaiseen.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Etelä-Suomen aluehallintovirasto,
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
[email protected]
Puhelinnumero vaihde 0295 016 000