Yhdenvertaisuus kuuluu Tiketin arvoihin. Siksi kannustammekin tapahtumanjärjestäjiä jatkuvasti yhdenvertaisuuden edistämiseen sekä saavutettavuuden ylläpitoon.
Asiakaspalvelijamme vastaavat kysymyksiinne niiden tietojen pohjalta, jotka tapahtumanjärjestäjät ovat meille antaneet. Ilmoitamme kaikki järjestäjältä saamamme tiedot tapahtumien lisäinfoissa niin verkkokauppassamme kuin toimipisteiden työntekijöidenkin avuksi myyntitilanteisiin. Jos jostain asiasta kuitenkin jää vielä kysyttävää, teemme kaikkemme selvittääksemme vastauksen kysymykseesi.
Ota yhteyttä
Tiketin
ammattitaitoinen asiakaspalvelu palvelee yhdenvertaisuuteen ja
saavutettavuuteen liittyvissä asioissa paikallisverkkomaksun hinnalla
asiakasneuvontanumerossamme 010 843 1611 (ma-pe klo 10-15) sekä sähköpostin välityksellä hei@tiketti.fi.
Pyörätuolipaikat
Pyörätuolipaikkojen myynnissä kannustamme aina tapahtumanjärjestäjiä tekemään ostamisesta helppoa niin, että pyörätuoliliput ovat normaalisti muiden lippujen kanssa myynnissä verkossa. Mikäli tässä kuitenkin on tapahtumakohtaisia poikkeuksia, ilmoitamme niistä tapahtumainfossa.
Tarvitseeko avustajani lippua?
Avustaja pääsee valtaosaan tapahtumista maksutta asiakkaan mukaan. Tämä ei koske vain liikuntarajotteisia asiakkaita, vaan kaikkia avustajan tarpeessa olevia asiakkaitamme.