Seuraa:
0600-1-1616 Puhelinpalvelu ma–su 9–21 (1,78 € / min. + pvm)

OmaTiketti

Teet ostoksia nopeammin, saat tiedon itseäsi kiinnostavista keikoista ja näet tilaushistoriasi

Kirjaudu tai Luo tunnukset vai Unohtuiko salasana?





VAROITUS:
Käytät ilmeisesti Safaria ja yksityistä selausta. Valitettavasti sivustomme ei toimi yksityisen selauksen kanssa. Poista yksityinen selaus käytöstä tai käytä toista selainta.

Info / Lipun ostajalle

Info

Lippujen palauttaminen 

Tiketistä ostetut liput on mahdollista palauttaa ainoastaan, jos tapahtuma peruuntuu tai siirtyy toiselle päivälle

  • Peruuntuneen tapahtuman liput voi palauttaa Tiketin omiin toimipisteisiin tai postittamalla ne IBAN-muotoisen tilinumeron ja yhteystietojen kanssa osoitteeseen Tiketti Oy, Urho Kekkosen katu 4-6, 00100 Helsinki
  • PDF- ja Mobiililippujen lippukoodit/tarkistenumerot voi lähettää myös sähköpostitse IBAN-muotoisen tilinumeron ja yhteystietojen kanssa osoitteeseen info@tiketti.fi.

Lue lisää:

  • Lippuja ei voi palauttaa R-kioskeille.
  • Tarkista tapahtumakohtaiset palautusohjeet ja -ajat aina tapahtumasivulta.
  • Palauttaessasi liput, saat rahasi takaisin palvelumaksuja lukuun ottamatta. Palvelumaksuilla katetaan maksuliikenteestä sekä lippujen toimittamisesta aiheutuvia kustannuksia, jotka tapahtuvat lipunmyynnin hetkellä.
  • Tiketti toimii lipunvälittäjänä tilaisuuksiin. Tilaisuuden järjestäjä vastaa itse tapahtumasta ja sen mahdollisista ohjelmanmuutoksista tai peruuntumisesta.
  • Mikäli tapahtuma ei peruunnu tai ajankohta siirry, Tiketin toimitusehtojen mukaan jo ostettua lippua ei voi palauttaa tai vaihtaa. Toimitusehdot ovat luettavissa tilausvahvistuksesta, nettisivuiltamme ja lipun takaosasta.