Lippujen palauttaminen
Tiketistä ostetut liput on mahdollista palauttaa ainoastaan, jos tapahtuma peruuntuu tai siirtyy toiselle päivälle
Palautuspyyntöjen käsittelyaika on tällä hetkellä 14 arkipäivää.
- Voit myös postittaa ostetut liput meille yhdessä IBAN-tilinumerosi ja yhteystietojesi kanssa.
Osoite: Tiketti Oy, Urho Kekkosen katu 4-6, 00100 Helsinki.
Lue lisää:
- Tarkista tapahtumakohtaiset palautusohjeet ja -ajat aina tapahtumasivulta.
- Palauttaessasi liput, saat rahasi takaisin lippukohtaista palvelumaksua ja mahdollisia toimituskuluja lukuun ottamatta. Palvelumaksuilla katetaan maksuliikenteestä sekä lippujen toimittamisesta aiheutuvia kustannuksia, jotka tapahtuvat lipunmyynnin hetkellä.
- Saat lippupalautuksesta kuitin sähköpostiisi, kun hyvitys on tehty.
- Tiketti toimii lipunvälittäjänä tilaisuuksiin. Tilaisuuden järjestäjä vastaa itse tapahtumasta ja sen mahdollisista ohjelmanmuutoksista tai peruuntumisesta.
- Mikäli tapahtuma ei peruunnu tai ajankohta siirry, Tiketin toimitusehtojen mukaan jo ostettua lippua ei voi palauttaa tai vaihtaa. Toimitusehdot ovat luettavissa tilausvahvistuksesta, nettisivuiltamme ja lipun takaosasta.
- Mikäli et pääsekään osallistumaan tapahtumaan, voit asettaa itsellesi tarpeettomaksi käyneet Tiketin välittämät ennakkoliput jälleenmyyntiin LiputOn-palveluun.