EN  SV
Seuraa:
0600-1-1616 Puhelinpalvelu ma–su 9–21 (1,78 € / min. + pvm)

OmaTiketti

Teet ostoksia nopeammin, saat tiedon itseäsi kiinnostavista keikoista ja näet tilaushistoriasi

Kirjaudu tai Rekisteröidy tai Unohtuiko salasana?





VAROITUS:
Käytät ilmeisesti Safaria ja yksityistä selausta. Valitettavasti sivustomme ei toimi yksityisen selauksen kanssa. Poista yksityinen selaus käytöstä tai käytä toista selainta.

Info / Lipun ostajalle

Info

Lippujen palauttaminen 

Tiketistä ostetut liput on mahdollista palauttaa ainoastaan, jos tapahtuma peruuntuu tai siirtyy toiselle päivälle

  • Kätevin tapa palauttaa peruuntuneen tapahtuman liput on käyttää palautuslomaketta

Palautuspyyntöjen käsittelyaika on tällä hetkellä 60 arkipäivää.

  • Voit myös postittaa ostetut liput meille yhdessä IBAN-tilinumerosi ja yhteystietojesi kanssa.
    Osoite: Tiketti Oy, Urho Kekkosen katu 4-6, 00100 Helsinki.

Lue lisää:

  • Tarkista tapahtumakohtaiset palautusohjeet ja -ajat aina tapahtumasivulta.
  • Palauttaessasi liput, saat rahasi takaisin palvelumaksuja tai käsittelymaksua lukuun ottamatta. Palvelu- tai käsittelymaksuilla katetaan maksuliikenteestä sekä lippujen toimittamisesta aiheutuvia kustannuksia, jotka tapahtuvat lipunmyynnin hetkellä.
  • Tiketti toimii lipunvälittäjänä tilaisuuksiin. Tilaisuuden järjestäjä vastaa itse tapahtumasta ja sen mahdollisista ohjelmanmuutoksista tai peruuntumisesta.
  • Mikäli tapahtuma ei peruunnu tai ajankohta siirry, Tiketin toimitusehtojen mukaan jo ostettua lippua ei voi palauttaa tai vaihtaa. Toimitusehdot ovat luettavissa tilausvahvistuksesta, nettisivuiltamme ja lipun takaosasta.