Asiakaspalvelu
Rakasta asiakastasi kuin itseäsi.
Tarjoamme kaiken mitä asiakas kaipaa ja lisäksi jotakin spesiaalia, mitä hän ei vielä edes osannut kaivata. Ilman tyytyväisiä lipunostajia meillä ei olisi mitään. Ei mitään.
- Verkkokauppa
Uudistunut Tiketti.fi on suosittu ja helppokäyttöinen – nyt mukavampi myös mobiilissa. Yli puolet Tiketin lipuista myydään verkossa.
- Puhelinpalvelu
Puhelinpalvelussamme myydään ja varataan lippuja. Katso aukioloajat tästä.
- Toimipisteet
Tiketillä on laaja toimipisteverkosto Helsingistä Ouluun, mukaan lukeutuvat muun muassa kaikki Suomen Stockmannit, useita Sokoksia ja levykauppoja ympäri maan
- R-Kioskit
Ennakkoon varatut tai maksetut liput ovat noudettavissa tilausnumerolla R-kioskeilta kautta maan.
- Asiakasneuvonta
Vastaamme asiakkaiden kysymyksiin nopeasti. Meidät tavoittaa helposti neuvontapuhelimesta, sähköpostitse, verkkosivujen kautta, toimipisteistä sekä sosiaalisesta mediasta. Tapahtumajärjestäjille on lisäksi tarjolla chat-neuvonta myyntijärjestelmän puolella.
- OmaTiketti
Rekisteröityneenä käyttäjänä lippujen hankkiminen on entistä nopeampaa. Asiakas voi lunastaa varauksensa suoraan OmaTiketissä, jonne myös PDF-liput jäävät talteen odottamaan keikkapäivää.
- Kulttuurisetelit ja -kortit
Tiketin toimipisteissä voi ostaa lippuja suurimmalla osalla kulttuuriseteleistä ja -korteista. Tiketin verkkokaupassa maksuvälineenä käy Kulttuuripassi ja R-kioskeilla KulttuuriPassi, Smartum Saldo ja Wellness Wallet. Mahdollisuus kulttuuriseteleihin ja -kortteihin maksutapana on tapahtumajärjestäjän valittavissa.
- Tiketin lahjakortti
Lahjakuoreen suljettu Tiketin lahjakortti on pidetty lahja, jolla voi ostaa liput niin toimipisteissä kuin verkkokaupassakin.
- Tikettiturva
Asiakkaan on mahdollisuus ottaa lipulleen vakuutus, joka korvaa lipunhinnan, mikäli lippua ei pääse käyttämään esimerkiksi sairaustapauksessa.
- Pikakirjeet
Elektronisten lippujen toimitus on nopeaa, mutta paperiliputkin lähtevät postissa vauhdilla. Ennen kello kolmea tilatut liput ovat perillä jo seuraavana päivänä.
- Liikennevalot
Asiakas pystyy verkkokaupassa seuraamaan tapahtumien lipunmyyntitilannetta ja reagoimaan ajoissa.
Arvosana asiakkailtamme: 9 (Asiakastyytyväisyyskysely 2019)
Tärkeimmät asiat Tiketissä (Asiakastyytyväisyyskysely 10/2019)
- Kattava tapahtumatarjonta
- Elektroniset liput (PDF- ja mobiililippu)
- Verkkokauppa www.tiketti.fi
- Lippujen varausmahdollisuus
- Tapahtumauutisointi
- Kulttuurikortit ja -setelit maksutapana
- Mahdollisuus noutaa liput R-Kioskilta
Erinomaisesti Tikettiä kuvaavat sanat (Asiakastyytyväisyyskysely 2019)
luotettava, nopea, helppo, toimiva