VAROITUS:
Internet Explorer 11 ja sitä vanhemmat versiot eivät ole enää tuettuja. Päivitä selaimesi uudempaa versioon tai käytä jotain toista selainta.
0600-1-1616 Puhelinpalvelu ma–ke 9–19, to-la 9-21, su 11-18 (1,99 € / min. + pvm)
Tiketti ja digipostipalvelu Kivra aloittavat laajan
yhteistyön, jonka myötä sinulla on nyt mahdollisuus valita
tapahtumalipuillesi ilmainen toimitustapa Tiketin verkkokaupassa!
Tiketti tarjoaa ensimmäisenä lipputoimittajana Suomessa mahdollisuuden vastaanottaa, säilyttää ja näyttää pääsyliput täysin maksuttomasti ja turvallisesti digipostipalvelu Kivralla. Palvelu kattaa jo ostetut, käyttämättömät liput sekä kaikki tulevat tapahtumaliput.
Paremman asiakaskokemuksen ja turvallisen asiointikanavan kuluttajille tarjoamisen lisäksi Kivran käyttöönotto on Tiketille ja siten myös tapahtuma-alalle konkreettinen ilmastoteko. Haluamme yhteistyöllä kannustaa myös muita ilmastovastuullisiin tekoihin.
NÄIN TILAAT LIPPUSI KIVRAAN:
1. Rekisteröidy Kivran käyttäjäksi täällä.
2. Ostaessasi lippuja Tiketin verkkokaupasta, syötä ostoskorin sähköpostikenttään Kivrassa käyttämäsi sähköpostiosoite ja valitse lippujen toimitustavaksi Kivra.
3. Maksettuasi lippusi ja maksun rekisteröidyttyä tilauksellesi, saat liput Kivraan PDF-tiedostona.
Aiemmin ostettut liput tallentuvat Kivraan 24 tunnin kuluessa rekisteröitymisestä. Jos valitset verkkokaupassa toimitustavaksi Kivran tulevissa ostoksissasi, saapuvat liput Kivraan heti. Liput voi jakaa Kivran kautta muille Kivran käyttäjille ja ne voi näyttää tapahtuman sisäänkäynnillä suoraan Kivrasta.
”Pandemia-aikana olemme huomioineet asiakaskontaktien määrän lisääntyneen lippujaan etsivistä asiakkaista. Puhelimet vaihtuvat ja pdf-liput hukkuvat sähköpostitulvaan, varsinkin, kun ostotapahtumasta on kauan. Kivra tarjoaa helpon tavan säilyttää lippuja muiden tärkeiden dokumenttien kanssa samassa paikassa. Tiketin arvoihin kuuluu vahvasti niin asiakkaista kuin ympäristöstäkin välittäminen. Yhteistyö Kivran kanssa tukee näitä molempia”, kertoo Tiketin toimitusjohtaja Mirva Merimaa.
Kun kuluttaja on kerran rekisteröitynyt Kivraan, saa hän sinne jatkossa automaattisesti kaikkien Kivran käyttöönottaneiden yritysten ja toimijoiden dokumentit ja viestit, jotka aiemmin lähetettiin paperipostilla, sähköpostilla tai jotain muuta viestintäkanavaa pitkin. Palvelun käyttö ja käyttöönotto on kuluttajille maksuton.
”Toimintamme ytimessä on kestävämmän digitaalisen yhteiskunnan rakentaminen sekä kumppaneiden ja loppukäyttäjien arjen helpottaminen. Yhteistyö Tiketin kanssa mahdollistaa meille suuren volyymin lisäksi uuden liiketoiminta-alueen lipputoimitusten myötä. Samalla kun tavoitamme yhä suuremman osan suomalaisia, pystymme palvelemaan kuluttajia laajemmin, kun arjen eri dokumenttien hallinta keskittyy yhteen ilmastoystävälliseen ja turvalliseen palveluun”, Kivran toimitusjohtaja Ilari Abdeen sanoo.
Lippujen tallentaminen ei ole koskaan ollut näin vaivatonta, joten ota Kivra käyttöösi jo tänään ja saat jo aiemmin ostetut tapahtumalippusi sekä tulevat lippuhankinnat talteen yhteen ja samaan paikkaan!